fredag 14 februari 2014

Love Fridays!

Det frågades om hur man lyckas laga mat med tre barn.
Vi låter Oswald vara med mycket vid matlagningen. Oftast skär han grönsaker eller skalar morötter, ibland får han "diska" under tiden maten tillagas.
Tjejerna brukar antingen leka på golvet i köket eller sitta i sina matstolar. Idag ville dock Azalea bara vara i famnen, men det går det med.





En annan fråga vi fick angående tvillingar var om de fått liknande fyra sista siffror. Svaret på frågan är nej.
Det är totalt olika och inte logiskt någonstans. Det gör att det inte fastnar för mig. Jag kan inte få in de fyra sista hos dem, det går bara inte! Jag vet vilka siffror de har men jag kan inte ordningen. Förhoppningsvis så sätter det sig snart, det är pinsamt att inte kunna.

Idag var vi ute på förmiddagen, jag och mina barn. Oswald och jag passade på att leka medan tjejerna sov gott i vagnen. Därefter gungade vi en stund innan det var dags att gå in för lunch.
När de ätit färdigt åkte jag och sambon iväg på bio.Vi såg Hundraåringen, jätte bra! Dock saknade jag en del grejer från boken.
Jag älskar fredagar!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar