lördag 30 november 2013

Lika som bär?

Var på BVC för läkarkontroll nu vid sex månader. De låg i sina babyskydd och sov så vi pratade lite. Läkaren frågade om vi såg skillnad på dem direkt och att de som inte träffar enäggstvillingar kontinuerligt har svårt att se skillnad på dem.
Jag meddelade att vi tror vi har tvåäggs och att iaf jag sett skillnad på dem från första stund, men att jag på vissa bilder från när de är nyfödda har svårt att se vem som är vem.
BVC sköterskan sa då att hon tycker de blir mer och mer lika varandra.
För mig är skillnaden solklar, men kanske är de mer lika än jag tror?

3 kommentarer:

  1. På dessa bilder är de väldigt lika varandra tycker iaf jag :-) sötnosar! Saknar er <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tittar jag på dem tycker jag de är väldigt olika men om jag ser till detaljerna som ögon, näsa och mun så är de ganska lika. Har inte tagit kort och jämfört än men tror deras öron är som kopior. Saknar er med, vi kommer upp i någon form vid jul :)

      Radera
    2. Sen tror jag de är lättare för er att se olikheterna och dess personligheter än för oss som ser dem så sällan :)
      Då hoppas jag vi hinner ses nå i jul när ni är upp =)

      Radera