måndag 28 januari 2013

v. 21

Tidigare i veckan togs bilder på magen.
Jag har lite problem med att publicera dem från telefonen, så det tar lite tid innan de kommer in på bloggen.
Här är dem iaf.
V. 21


Imorgon går vi in i v.22, det går i rasande fart så det är svårt att hänga med.
Tidigare har vi inte riktigt haft tid att ägna bebisarna så mycket tanke. Köpa/sälja lägenhet har gått före. 
I helgen var vi dock och köpte barnvagn komplett med babyskydd. En liten bit på väg alltså.
Dessvärre behöver vi nog uppdatera bilen till storleken större för att få plats ordentligt.
För att kunna förbereda resten tror jag vi måste flytta först, så man kan få det på plats på en gång.

För övrigt är jag hemma med lilleman som är sjuk, *peppar peppar* mår jag bra i alla fall. 


2 kommentarer:

  1. Ja de kräver sin utrustning de små... hoppas du låter oss veta om vi kan ställa upp på något sätt, ni får ju dubbelt så mycket av all härlighet så behövs ett handtag ställer jag gärna upp!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack va fint vännen! Du kommer ju inte heller kunna bära något men kanske vet du någon som
      Älskar sådana uppdrag? Jag kommer ju tyvärr inte vara behjälplig här hemma när dagen för flytt är här :(
      Sen när bebisarna väl är här ser jag fram emot lek med de stora barnen och fika ;)

      Radera