söndag 2 december 2012

Veckan som varit

Denna veckan har varit hektisk.
I början av veckan var det städa hemmet från byggdamm som gällde.
Dessutom var vi på visning av en lägenhet och så packade jag min lilla väska inför resa med jobbet.
Vi, några från jobbet, åkte till fabriken i Tyskland i onsdags och åkte hem igen i fredags. Mycket givande må jag säga!
Det gick också väldigt bra i mitt mående, det var bara på fredagen det var lite svårt.

När jag kom hem tog jag en lång varm dusch och la mig. Några timmar senare, runt tre, kom lilleman över till vår säng. Han låg en kort stund och började sedan klaga "aj aj".
Jag hann inte mer än fråga honom vart han hade ont innan han spydde ner hela sängen.

Helgen har alltså präglats av Oswalds första rejäla magsjuka.
Eftersom tumregeln är att man ska hålla sig hemma 48 timmar efter så blir vi hemma imorgon, vilket kan kännas lite överkurs. Vill dock inte riskera att smitta ner alla och få tillbaka det igen sen, då är en dag hemma ok.

1 kommentar:

  1. Jag skrev en kommentar på ditt förra inlägg, som måste ha kommit bort.

    Stort grattis Sabine! Vilken fin nyhet!
    Hoppas att du märker att det snart vänder i måendet så att du kan njuta ordentligt av det fina. Stor kram!

    SvaraRadera