måndag 17 december 2012

Uppdatering

Och så har vi vunnit budgivningen. Idag var vi på slutvisning och på onsdag skrivs kontraktet.
Min bror var här under helgen och målade vårt vardagsrum, vitt för fler bud= mer pengar.
Känns inte jätte jippie då vi byter ner oss i kök. Sen så vill vi ju inte riktigt flytta. Men vi måste, och gör det bästa av situationen.

I morgon kommer en sista mäklare innan vi bestämmer oss och så läggs den ut efter julhelgen. Då får ni hålla tummarna för stort intresse av vårt älskade hem.

I övrigt så är illamåendet mer eller mindre borta. Jag håller mig på en tablett om dagen och mår fint på det.
På den senaste tiden har jag känt rörelser, små sådana. Idag av båda bebisarna.
Bild på magen kommer vid senare tillfälle, det lovar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar