tisdag 3 juli 2012

Fullt upp

Mitt liv är väldigt hektiskt just nu.
Det är otroligt mycket på jobbet och stressen där tar stor del av min energi.
Jag trivs fortfarande och idag glömde jag till och med bort att jag skulle gå hem.
Imorgon blir det antagligen ett till tolvtimmars pass, vi gjorde ett i förra veckan.

När jag inte jobbar försöker jag pressa in så mycket kvalitéts tid med familj och vänner som möjligt.
Under midsommar var vi hos min mamma på spontansemester och i helgen som var åkte vi till vänner i Mellerud. Där är det så himla roligt för lillen att vara med många maskiner och alla djur som finns där.

Nu till helgen blir vi nog ensamma, lillen och jag, då ska jag verkligen passa på att mysa med honom.
Helgen efter det är för mig väldigt efterlängtad, då kommer några av mina bästaste vänner hit! Som jag längtat!

Som sagt, här är det fullt upp, vilket gör att bloggen blir liggande orörd. Då jag inte har någon direkt semester vet jag inte om det blir bättre förrän i höst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar